Fesyen vintage dan trendy

by - 3/19/2011 02:13:00 PG

Ringkas,vintage dan trendy.Itulah konsep yang dibawa oleh koleksi butik online kali ini dalam blog "D'ya Marshmello".Gaya yang sangat ringkas ini sesuai untuk digayakan oleh golongan remaja tidak kira di mana sahaja berada krana ianya tampak kemas dan kasual.Laman webnya ringkas tetapi padat dengan segala informasi tentang koleksi beg-beg terdapat di butik tersebut. Ayuh tengok review fesyen butik online pada kali ini..












Tempahan online
Untuk tempahan kamu harus mengisi maklumat yang diminta secara online dan kesemua barangan akan dihantar ke alamat yang kamu tetapkan mengikut terma dan syarat yang tertera di laman web tersebut.Kesemua tempahan akan dihantar menggunakan Pos Laju atau Pos Ekspress dan mengambil masa satu hingga tuga hari untuk sampai di hadapan pintu rumah kamu.Secara keseluruhannya koleksi beg-beg dari http://6teas.blogspot.com adalah yang paling ringkas dan masih mengekalkan gaya yang unik sesuai untuk semua keadaan tidak kira untuk kamu yang yang sudah bekerja,masih bersekolah mahupun di peringkat yang lebih tinggi.Dengan harga yang mampu dimiliki, http://6teas.blogspot.com menjanjikan kelainan pada fesyen remaja masa kini.















Lagipun fesyen vintage sudah mula menular pada golongan remaja di Malaysia.Mereka seperti ingin kembali pada zaman 80an dan 90an.Jadi barangan vintage sudah menjadi trend pada zaman sekarang!Kepada u all yang malas nak jalan kaki pergi shopping complex,jom kita shopping online.. ;)
Jom layari laman website ini.



http://6teas.blogspot.com



Photobucket

You May Also Like

0 marshmallow komen

Instagram