Saya Nak T-Shirt Domo Kun

by - 7/02/2011 02:49:00 PG

D'ya Marshmello join contest lagi.Kau ni memang hantu contest la.Hahahah, mana la tahu ada rezeki dapat t-shirt DomoKun yang comel-comel tu.Tengok sana-sini ramai gak suka patung DomoKun sebab die comel macam saya.Ha3, terlebih perasan sudah.


Klik banner di atas untuk join contest yang cantik, menarik, tertarik kau memang daboom! Penganjur contest ini iaitu Cik Pupel akan menghadiahkan 3 t-shirt DomoKun kepada sesiapa yang bertuah.Siapa la tu ye,harap-harap D'ya Marshmello dapat menang contest ni sebab t-shirt DomoKun tu lawa giler gaban yang membuatkan D'ya terus join contest ni.Huhuhu.Nak tahu syarat dia ,ayuh kita skodeng sekejap ;)

tarikh tutup : 29 Julai 2011 4.00pm

Okay,nak tahu kenapa D'ya nak sangat t-shirt DomoKun ini.Sebab-sebabnya ialah adalah seperti berikut ;)

: Heart7: Pertama sekali sebab DomoKun ini comel dan cute sangat-sangat :P
: Heart7: Kedua, DomoKun ni femes di kalangan blogger sebab beliau tidak segan silu menunjukkan badan beliau yang berwarna coklat dan giginya yang putih macam iklan ubat gigi 'Colgate' tuu.hehehe ;)
: Heart7: Sebab patung DomoKun nie unik sangat kot yang membuatkan i tergila-gilakan patung DomoKun terutama di kalangan blogger perempuan.Eyyew ,gedik sehh!


Okay,sudah-sudah la tu.Dah kekeringan idea nak bagi reason panjang-panjang memandangkan D'ya penat yang teramat sangat,so otak pon jadi tak berfungsi dah. :D bubye. : Heart7:

Okay dengan rasminya (chewah) saya nak tag :-



Photobucket

You May Also Like

6 marshmallow komen

Instagram