Patung Yang Paling Menakutkan

by - 7/24/2011 04:01:00 PG

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia.Wahh, hari ini hepi sangat sebab D'ya Marshmello baru je bangun tido apabila sudah kepenatan dek Hari Kejohanan Sukan dan Balapan 2011 SMK Desa Tun Hussein Onn.By the way congrats kepada rumah sukan Gamma (hijau) kerana berjaya mendapat tempat pertama untuk juara keseluruhan.Haha, cukup! Kang tak pasal-pasal kembang hidung.Okay, berbalik pada topik kebanyakan perempuan la paling addicted dengan anak patung seperti Barbie Doll dan sebagainya.Jarang kan kita jumpa anak patung hodoh-hodoh.Tapi hakikatnya siapa yang tahu.Komfom bulu roma you all naik bila D'ya Marshmello akan paparkan serba sedikit gambar patung yang paling menakutkan bagi D'ya la.Sumpah lepas ni tak mahu dah beli anak patung.Takkoot sangat-sangat.Nak tahu dengan lebih lanjut? Jom layan.

All About The Island Of The Dolls
Destinasi pelancongan yang terkenal di dunia adalah di "La Isla de laMunecas"- nama Sepanyol yang bermaksud Pulau Anak Patung di mana Pulau Anak Patung ini terletak di Mexico dan seperti namanya kita menjangka untuk melihat sebuah dunia yang indah yang akan meninggalkan kesan yang kekal.Tetapi realitinya adalah betul-betul bertentangan dan apabila seseorang mendapati beribu-ribu anak patung hodoh cacat tergantung dari setiap pohon di pulau itu.Menakutkan!

island of the dolls 1

Don Julian Santanapertapa yang meninggalkan dunia dan keluarganya untuk menghuni pulau ini khusus lima puluh tahun terakhir hidupnya untuk membuat pulau yang dinamakan "La Isla de la Munecas" yang terletak di Mexico dan paling menarik hati D'ya Marshmello ialah apabila dia berjaya menjadikan pulau ini menjadi tempat yang pelikmenakutkan  dan menyeramkan di mana mata anak patung cacat tersebut menghantui pikiran kita semua.

island of the dolls 2


island of the dolls 3

Gambar di atas adalah patung hantu dimana ia berfungsi sebagai tarikan pelancong terutama bagi generasi muda yang terpesona dengan keganasan dan kematian.Ramai pelawat akan dipenuhi oleh muka anak patung yang hodoh yang tergantung di dahan pokok tersebut tetapi nampaknya ia menghantui tempat ini dan mereka sentiasa melihat kita seolah-olah kita tidak bertanggungjawab bagi kematian mereka.




island of the dolls 5

Don Julian dikatakan ingin hidup terpencil kecuali apabila dia meneroka untuk mengumpul anak patung lama sama ada ia dikutip dari pembuangan sampah atau dia melakukan urusan tukar beli makanan sperti buah-buahan tempatan dan sayur-sayuran.Dan jelaslah dia hanya cuba untuk menakutkan penonton di mana penonton sentiasa ingin tahu dan melihat patung yang paling menyeramkan itu.

island of the dolls 6


island of the dolls 7

Menakutkan la.Mesti rasa seram semacam je bila tengok gambar anak patung yang paling menyeramkan di dunia ini.Untuk berkongsi pendapat anda, anda boleh luahkan pendapat anda di ruangan komen.Apa pula pandangan anda?





Photobucket

You May Also Like

13 marshmallow komen

Instagram