Drama Cinta Elysa Syok Habis !

by - 11/06/2011 09:28:00 PTG


Assalamualaikum w.b.t

Wewwwiit sape dekat sini layan cerita Cinta Elysa setiap minggu sila angkat kaki? Hehehe apesal aku tetiba je boleh terlayan cerita cintan-cintun nih.Actually aku sebenarnya jarang nak layan drama bersiri macam drama Cinta Elysa ini, sebab aku malas nak terjebak.Sekarang bila drama dah terjebak ni yang susah,asal je drama ni dah nak start aku mula la kelam kabut dok ngadap depan TV.Hahaha janji rock la, paling sayang bila tak dapat tengok drama ni dari episod pertama.Agak menyedihkan la sebab dapat tengok pertengahan episod je, nasib baik tak kena tadah air mata dalam baldi ekekeke.


Dulu aku tak layan cerita macam ni, konon hati kering la katakan.Ingatkan familiy kiteorang je layan cerita ni, rupa-rupanya member kamcing aku n jiran satu block aku pun layan drama yang sama.Makk aii, memang meletop la drama ni kan sampaikan ayah aku yang dulunya nak melekat dekat depan TV pun bukan kemain susah lagi, sekarang "Cepat-cepat, drama Cinta Elysa dah nak start ni". Begitulah hebatnya tamparan drama Cinta Elysa ini, pada setiap hari Selasa pukul jam 9 malam.




Auwww sweet la kan? By the way aku suka sangat tengok drama Cinta Elysa ni sebab jalan cerita yang penuh suspen dan menarik.Sampai aku boleh jadi emosional tak tentu pasal bila tengok drama ni, sedih mak nak sob sob sob. Dan pelakonnya tidak kurang hebatnya iaitu Johan As'ari dan Fasha Sandha. Dalam masa yang aku sama aku suka giler dengan watak Aril @ Botak dalam Cinta Elysa.Aku suka sangat attitude yang ditampilkan oleh Aril.Even hati dia keras macam batu, tapi dalam HATI ADA TAMAN kan kan? Hahaha :)


Seriusly, jujur aku katakan ini drama paling terhebat pernah aku tengok.Syabas kepada semua crew dan pelakon yang terlibat dalam drama Cinta Elysa.Keep it up! Suka sangat tengok scene ARIL dan Elysa.Memang dorang sweet jer kan even dorang selalu bergaduh.Yang menambahkan feel nak nangis tak henti-henti ni bila dengar soundtracknya iaitu lagu Kisah Dongeng-Stacy.Dah la lagu feveret orang lak tu, sayu je dengar.Hahaha menyampah betul dengan perasaan macam ini.
Jom layan and feeling lagu Kisah Dongeng- Stacy 





p/s : Kalau Cinta Elysa ni ditayangkan setiap hari kan best kan? Mood tak sabar nak tunggu episod yang akan datang T_________T 





awwww, sweetnya 




p/s : apa pandangan korang pula? Jom komen-komen :)



You May Also Like

8 marshmallow komen

Instagram