Thanks Bro Eyriqazz Sebab Sudi Singgah Sini

by - 11/12/2011 12:27:00 PG


Assalamualaikum w.b.t :)

Baru jer habis balik dari Hospital Kuala Lumpur coz teman my mom yang baru ditahan wad pagi tadi disebabkan jangkitan kuman pada paru-paru.Berita yang amat mengejutkan kami sekeluarga.By the way semoga mama cepat sembuh.Balik jer rumah terus online blog, rindu la katakan.Memang itu aktiviti wajib aku biler online.Dah addicted sangat dengan blog ni :) hehe

Baru je bukak akaun Nuffnang harini rasa sangat teruja.Bukan sebab dapat BE baru, tapi sebab ada blogger yang femes iaitu bro Eyriqazz sudi singgah blog D'ya Marshmello yang tak seberapa ini.Thanks bro :) (boleh click link di atas untuk singgah ke blog beliau)


thanks bro sebab sudi datang even just dropping by :)

Beliau juga merupakan blogger idol pilihan aku.Aku tak pernah ketinggalan untuk membaca setiap entri di blognya.Aku sangat kagum dengan dia sebab pencapaiannya dalam dunia blog, gaya penulisan yang agak sempoi dan yang membuatkan D'ya paling teruja sangat bila tak sangka ada juga daddy kepada seorang anak (oopps, tambah lagi sorang dalam perut si isteri ,hehe) rajin blogging, join event bersama blogger-blogger yang lain.Selain itu, you all jangan tak tahu bro Eyriqazz antara blogger yang mashyuk dengan Nuffnang, hahaha.Hebattt kan? Keep it up bro !


weee ~ tengok tu! tak sangka ada gak blogger femes nak komen blog aku, hehe (bangga jap!)

Ini adalah first time blogger femes macam bro Eyriqazz sudi singgah dan komeb blog aku.Hahaha, kembang kuncup hidung ni.Korang boleh tengok komen Eyriqazz pada entri aku yang sebelum ini yang bertajuk 'Brand Palsu Yang Kelakar'. By the way aku memang tabik la dengan dia sebab dia antara blogger yang tidak sombong even dan femes-ames.Lagipun isteri beliau merupakan guru yang paling rapat dengan aku di sekolah semenjak aku terlibat dalam dunia tarian bersama isteri beliau.Thanks bro, nanti kalau sudi singgah la lagi ye, hehehe.Tak juga dilupakan kepada kawan-kawan yang lain yang sudi singgah blog yang tak seberapa ini, jenguk tutorial dan tips dan tak jemu2 komen kat blog aku ni.Really-really appreciate it ! :)

p/s : sekadar entri penghargaan :) korang doakan blog aku maju macam blogger-blogger yang lain.amiiin :) (jangan lupe klik Nuffnang sekali tau tau ,heee)



You May Also Like

5 marshmallow komen

Instagram