Akhirnya Dapat Balik Status Glitterati Dari Nuffnang

by - 12/28/2011 11:13:00 PTG


 Peminat Yuna? Jom dapatkan single terbaru Yuna --> click HERE
 Promosi menarik dari Maybank sempena Thank You Week --> click HERE
 Nak diet? Jom amalkan gaya hidup sihat !! --> click HERE
 Alamak, pendrive hilang.Jom dapatkan USB pendrive baru --> click HERE




Wahhh terasa mahu melompat bila tadi bukak account Nuffnang! Apesal aku tetibe je happy ni? Sebelum ni kalau korang perasan aku post yang aku merajuk sebab status Glitterati Nuffnang ditarik balik.Yeahh akhirnya Encik Nuffnang dengan baik hatinya kasi balik status gelihati Glitterati tu.Terima kasih sebab penantian ku ini selama ini tidak sia-sia.Ecehh kan saya dah cakap, saya tak pernah curang dengan Encik Nuffnang.Alhamdulillah, akhirnya masalah aku dengan Nuff dah selesai.


Actually status Glitterati ni penting sebab status Glitterati ni banyak kelebihan berbanding ahli yang biasa-biasa.Yang penting Nuffnang ni sensitif sedikit, so jangan berani curang dengan pengiklan lain macam Says.my.Sebab apa? Sebab Nuffnang ni tak membenarkan sama sekali mana-mana pengiklan yang dikatakan merupakan saingan syarikat mereka.So hati-hati ok bila letak iklan dalam blog, nanti Encik Nuff merajuk ;p



Ini jawapan yang diberikan Nuffnang setelah aku menghantar ticket.Bukan ticket wayang okay but ticket Nuffnang.Kira ticket tu macam kaunter pertanyaan la.Kalau ada apa-apa persoalan, korang boleh menghantar ticket kepada Nuffnang.Caranya mudah, korang tekan HUBUNGI KAMI > hantar ticket.Lihat contoh di bawah ;)




Yang penting jangan cepat melatah kalau status glitterati tetibe je hilang. Thnks ye Encik Nuffnang.Kalau baik hati kasi la BE lagi ;P amboi-amboi, melebih-lebih lak permintaan aku ni *ayatmintak pelempang ;p


p/s: korang ada twitter.Jom follow T________T



Photobucket

You May Also Like

1 marshmallow komen

Instagram