Bowling Bersama Pelajar Pusat Tuisyen Ilmu Studio

by - 12/15/2011 03:31:00 PG

              campaign image

Nak beli Samsung Galaxy W ? Klik SINI cepat sebelum terlambat! Nikmati pelbagai kelebihan serta kepuasan yang tak terhingga !


Assalamualaikum w.b.t ;)

Maaf sebab menyepikan diri.Dalam keadaan aku sedang mengantok sambil memaksa diri untuk update blog ini oleh kerana kepenatan yang tak sudah-sudah.Yup serius hari ini penat sangat.Tapi demi blog kesayangan, aku tetap teruskan menaip huhuhu.

Sebelum ni pusat tuisyen Ilmu Studion menganjurkan event menonton wayang Ombak Rindu bersama artis Lisa Surihani.Kali ini cikgu dengan baik hatinya belanja kita orang main bowling di Wangsa Bowl, Wangsa Walk Mall.Actually ni first time kot aku main bowling sebab eden memang tak reti nak main pun.So aku datang pun sebab nak cuba nasib.Hadiah diberi pada 4 pemenang terbaik! Mula-mula kemain semangat aku! strike! Last-last second round terus down semangat aku.But walau apa pun, kami tetap hepi! Okay takmo banyak cakap, jom layan gambar =,=












strike ! hahah ;P





my bestie <3

























kanan (Alia Rosli), kiri (Me)




Kalau korang perasan, gambar aku just ada satu dua je.Selebihnya kawan-kawan semua sibuk dok pusing depan camera.Anyway memang best sangat event yang dianjurkan oleh Sir Ven.Dengar cerita, pusat tuisyen Ilmu Studio akan menganjurkan program cuti sekolah untuk student2nya di Sunway Lagoon. Wahh syoknya! Memang berbaloi kalau join pusat tuisyen ni.Selain sesi pembelajaran yang sistematik, event untuk cuti sekolah pun menarik!


p/s: berdebarnya nak tunggu result PMR next week? Oh tuhan, berikan aku result yang cemerlang! Amiinn, thanks kepada sesiapa yang sudi mendengar saya membebel <3 



Eh eh, ada story menarik untuk awak ;-




Photobucket

You May Also Like

0 marshmallow komen

Instagram