Merajuk Sebab Status Glitterati Nuffnang Ditarik Balik

by - 12/27/2011 01:00:00 PG



sila abaikan kucing comel dekat atas tu, sobsob ;(


Hari ni tetiba rasa nak bukak account Nuffnang, tapi aku dikejutkan dengan berita yang amat mendukacitakan.Waaa sedih betul la hari ni.Ni yang nak merajuk dengan Nuffnang ni.Sampai hati Nuffnang buat kiter macam ni?


Apa yang aku merepek sekarang ni? Cuba tengok gambar di atas.Status gelihati Glitterati Nuffnang aku ditarik balik.Oh tidak keruan aku dibuatnya. Setahu aku, aku tak pernah curang dengan dikau wahai Nuffnang.Setahu aku, aku juga tak pernah letak iklan  dari advertiser lain selain iklan Nuffnang dalam blog ni sebab aku tahu aku ni setia sobsob ;( 


Aku tertanya-tanya kenapa status eksklusif aku ditarik? Setahu aku, aku tak lagi melanggar syarat Nuffnang.Oh tidakkk, nak merajok dengan Nuffnang selama sebulan! grrr Apa salah daku? Nak kata aku tak letak iklan seperti yang telah ditetapkan, tak mungkin la.Tak percaya? Cuba tengok ni.




ni merupakan jawapan Nuffnang


Aku musykil la.Ada sesiapa yang pro tak bab-bab ni? Ke aku ada buat salah dengan Nuffnang huhu.Anyway aku berharap selepas aku menghantar tiket pasal status ni, harap-harap pihak Nuffnang memberikan maklum balas secepat mungkin.Nak tahu jugak ape kesalahan aku.Tiket dah hantar, hanya menunggu maklum balas dorang jela.Harap-harap ni hanya kesilapan teknikal je huhu.




p/s : kepada yg ada account Nuffnang, cepat-cepat pi check.Mana tahu kita senasib ke? Kalau ada yang tahu, tolong balas di ruangan komen k.Thanks sudi dengar saya membebel ;p


Photobucket

You May Also Like

4 marshmallow komen

Instagram