Simply French Boutique Janjikan Kelainan

by - 12/18/2011 03:47:00 PG


Rasanya dah lama D'ya tak review blogshop kan? Bagi siapa penggemar fashion, pasti korang tercari-cari butik online manakah yang menjadi pilihan? Selain mudah dah cepat, koleksi pakaian dalam butik ni sangat menarik! 


Ringkas, vintage dan trendy.Itulah konsep yang dibawa oleh butik online kali ini iaitu Simply French Boutique.Korang tercari-cari gaya yang sangat ringkas? Terutama bagi mereka yang gemar gaya kasual dan kemas.So D'ya cadangkan blogshop ni.Memang syiook habis! Laman web juga sangat menarik dan eye-catching.Even blogshop ni sangat ringkas tetapi blogshop ini padat dengan segala informasi tentang macam-macam koleksi pakaian dan akseksori! Jom singgah Simply French Boutique. Grab it ;)










dress yang ni comel kan? hihihi

Pelbagai Koleksi Menarik

Buat pengetahuan korang, terdapat koleksi menarik yang ada dalam butik Simply French Boutique ini seperti kasut, beg tangan yang mempunyai rekaan klasik yang bermutu tinggi, gaun perbagai jenis rekaan, vest, gelang tangan yang menarik dan trendy, tali pinggang bergaya dan unik serta pelbagai akseksori yang anggun dan sesuai dipadankan dengan apa jua koleksi pakaian.


Tempahan Online

Bagi korang yang berminat untuk buat tempahan, korang harus mengisi maklumat yang diminta secara online dan kesemua barangan akan dihantar ke alamat yang korang dah tetapkan mengikut terma dan syarat yang tertera di laman blogshop ni.Awesome kan? Secara keseluruhannya, koleksi pakaian dan akseksori dari Simply French Boutique adalah yang paling ringkas dan masih mengekalkan gaya yang unik sesuai untuk semua keadaan tak kira untuk you all yang sudah bekerja, masih bersekolah mahupun yang di peringkat tinggi.


Ayuh jom terjah ramai-ramai blogshop ni! Dengan harga yang mampu dimiliki, butik online ini menjanjikan kelainan pada fesyen remaja masa kini ;) Jom serbu SIMPLY FRENCH BOUTIQUE =,=

Selamat bershopping, ngeheheh <3


Photobucket

You May Also Like

0 marshmallow komen

Instagram