The Ladies Photographer Giveaway

by - 12/29/2011 07:25:00 PTG


klik banner dekat atas ni untuk join ;p


Kalau korang perasan sekarang aku malas nak join give away dah.Tapi tadi aku terjumpa satu blog yang menganjurkan contest yang hadiahnya sangat awesome.Lagipun aku mahu mencuba nasib.Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia siapa yang tahu ye dak?


So kengkawan semua, jom ramai-ramai memeriahkan give away ni.Boleh je klik banner di atas kalau nak join.Bagus join give away ni, boleh la menambah kenalan di samping mengeratkan silaturrahim.Agak-agak bila blog ni nak ajurkan give away eyh? HAHAHA *ops lari topic.. X)


jom tengok syarat-syarat contest ni ;p

1 - Buat entry bertajuk THE LADIES PHOTOGRAPHER GIVEAWAY DONE!

2- Letakkan banner The Ladies Photographer di bawah dan link kan ke entry ini... DONE!



2 - Like Fan Page TLP di facebook  http://www.facebook.com/theladiesphotographer dan kepada yg tiada FB, boleh jadi follower di belog saya ini:P DONE!

3 - Like Fan Page Danita Maternity Store http://www.facebook.com/Danitamaternitystore (this is our penaja hadiah) DONE!

3 - Tag 5 org kawan blogger (lebih ke kurang pun leh:P) DONE!

4 - Letak link entry anda di entry ini...Terima Kasih:) DONE!

5 - Tarikh tutup penyertaan ialah pada 31 January 2012.



Mudah kan syarat-syaratnya? Harap-harap kali ni aku boleh menang contest ni. Huhu kalau tak meraung dibuatnya.Boleh ye tuan penganjur contest, ahaha *bodek lettew* .Anyway korang yang terbaca post ni, cepat-cepat pergi join ;) Hadiah pun menarik tau.Jangan ketinggalan T__________T



Photobucket

You May Also Like

0 marshmallow komen

Instagram